WERKGROEP KASSA

Als kassamedewerker ben je het visitekaartje van het zwembad.
De badgasten melden zich als eerste bij jou, jij bent dus ook hun eerste aanspreekpunt!

Stichting Zwembad de Bosberg beschikt sinds kort over een nieuw geautomatiseerd kassasysteem. Dit systeem is speciaal voor Familiebad de Bosberg ontwikkeld, met als uitgangspunt optimaal gebruiksgemak voor de kassamedewerkers.
Met behulp van dit systeem worden de abonnementen en 10-badenkaarten gescand en worden toegangsbewijzen ter plekke uitgedraaid en verstrekt.
Ook de dagafrekening wordt met behulp van dit systeem gemaakt.
 
De kassamedewerkers verrichten tevens allerlei voorkomende andere werkzaamheden, uiteenlopend van bijvoorbeeld het verkopen van zwemattributen tot het bellen van extra vrijwilligers bij grote drukte.
We werken met een dienstrooster. Hierin kun je ‘online’ de dagen/dagdelen opgeven die je beschikbaar bent. Ook zie je hierin welke diensten nog ‘open’ staan en als je wilt ruilen kun je zien wie op welk(e) dag/dagdeel staat ingeroosterd.
Al met al een afwisselende taak waarbij je veel contactmomenten hebt met gasten en collega's/personeel.
 

Werktijden buiten het hoogseizoen:

Er wordt in twee diensten gewerkt, een 'vroege' en een 'late' dienst.
De werktijden beginnen 30 minuten voor aanvang van de dienst.
Alle dagen van de week is de vroege dienst van 13.00 - 15.30 uur en de late dienst van 15.30 - 18.00 uur.
 

Werktijden tijdens het hoogseizoen:

Er wordt in twee diensten gewerkt, een 'vroege' en een 'late' dienst.
De werktijden beginnen 30 minuten voor aanvang van de dienst.
Alle dagen van de week is de vroege dienst van 11.00 - 14.30 uur en de late dienst van 14.30 - 18.00 uur.

Investering qua tijd is 2,5 uur per keer (3,5 uur in de zomervakantie)