WERKGROEP KASSA

Als kassamedewerker ben je het visitekaartje van het zwembad.
De badgasten melden zich als eerste bij jou, jij bent dus ook hun eerste aanspreekpunt!

Familiebad de Bosberg beschikt sinds kort over een nieuw geautomatiseerd kassasysteem. Dit systeem is speciaal voor ons ontwikkeld, met als uitgangspunt optimaal gebruiksgemak voor de kassamedewerkers.
Met behulp van dit systeem worden de abonnementen en 10-badenkaarten gescand en worden toegangsbewijzen ter plekke uitgedraaid en verstrekt.

De kassamedewerkers verrichten tevens allerlei voorkomende andere werkzaamheden, zoals het bellen van extra vrijwilligers bij grote drukte, het netjes houden van de kantine en kassaruimte tijdens de diensten
We werken met een dienstrooster. Hierin kun je ‘online’ de dagen/dagdelen opgeven die je beschikbaar bent. Ook zie je hierin welke diensten nog ‘open’ staan en als je wilt ruilen kun je zien wie op welk(e) dag/dagdeel staat ingeroosterd.

Werktijden buiten het hoogseizoen:
Er wordt in twee diensten gewerkt, een 'vroege' en een 'late' dienst.
De werktijden beginnen 30 minuten voor aanvang van de dienst.
Alle dagen van de week is de vroege dienst van 13.00 - 15.30 uur en de late dienst van 15.30 - 18.00 uur.

Werktijden tijdens het hoogseizoen:
Er wordt in twee diensten gewerkt, een 'vroege' en een 'late' dienst.
De werktijden beginnen 30 minuten voor aanvang van de dienst.
Alle dagen van de week is de vroege dienst van 11.00 - 14.30 uur en de late dienst van 14.30 - 18.00 uur.

Investering in tijd:
2,5 uur per keer (3,5 uur in de zomervakantie)

Aanmelden:
Wil jij ons een handje komen helpen?

Meld je dan aan via vrijwilligers@familiebaddebosberg.nl (Jill Caris, vrijwilligersbeheer)